Blogger Widgets RESULTATS JORNADA 36: Europa 3-0 Manlleu / Peralada 1-2 Santfeliuenc / Vilafranca 1-2 Castelldefels / Ascó 1-0 Gavà / Muntanyesa 2-3 Cerdanyola / Pobla Mafumet 3-0 Vilassar Mar / Rubí 0-0 Martinenc / Figueres 1-1 Palamós / Sabadell B 2-1 Masnou / Prat 1-0 Terrassa

dilluns, 25 d’agost del 2014

TARGETA DE PRESENTACIÓ (9)

Durant els propers dies anirem penjant uns tests realizats a les noves incorporacions del primer equip de l'AEC Manlleu. Volem apropar-vos les noves cares de l'equip, un total d'onze, perquè els pugueu conèixer millor.
El primer en passar per l'entrevista va ser Pol Coll. Recupereu-la aquí.
El segon entrevistat va ser Jordi Aumatell. Recupereu-la aquí.
El tercer entrevistat va ser Martí Soler. Recupereu-la aquí.
El quart entrevistat va ser David Payán. Recupereu-la aquí.
El cinquè entrevistat va ser Fran Pérez. Recupereu-la aquí.
El sisè entrevistat va ser Jandro. Recupereu-la aquí.
El setè entrevistat va ser Raul Garcia. Recupereu-la aquí.
El vuitè entrevistat va ser Edu Rabell. Recupereu-la aquí.
Avui us portem una nova entrega. El jugador és...



Nom: Pol Planas.

Natural de: Sant Antoni de Vilamajor.

Procedència: UE Cornellà.

Posició: Sóc central i em quedo aquí.

Definició: Em considero un central contundent. M’agrada intentar jugar la pilota, però quan es pot i sense riscos. No sóc un gran virtuós amb la pilota, per això em considero més un jugador contundent que també va fort en el joc aeri.

Sobrenom: No en tinc cap.

Trajectòria futbolística: Vaig al meu poble, Sant Antoni de Vilamajor. Llavors vaig anar a Granollers, al Mataró un any, vaig tornar a Granollers i després al Cornellà, de juvenil i d’amateur, on he estat fins aquesta temporada.

El millor partit que recordis: A Juvenil de Divisió d’honor amb el Cornellà quan vam jugar un partit de Copa del Rei contra el Reial Madrid.

El millor gol que hagis fet: D’aquests ja fa temps que no en faig! Però en destacaria un de juvenil contra la Damm. Vaig marcar de fora de l’àrea amb una rematada de cap.

El millor moment que has viscut en la teva carrera: Com us he dit, l’any de Copa del Rei de juvenil i també tots els play-off d’ascens fets amb el Cornellà.

I el pitjor moment: Quan em vaig trencar el peu. Vaig estar 1 any i 6 mesos de recuperació i em vaig haver d’operar 4 vegades.

El jugador amb més qualitat el qual hagis compartit vestidor: Amb la Selecció Catalana per sort vaig compartir vestidor amb molts bons jugadors com Thiago Alcantara, Oriol Romeu o Marc Bartra.

Amb quin jugador guardes més bon record com a caràcter: Àlex Fernández. Havia jugat amb mi a Cornellà i l’any passat jugava al Santboià.

La teva millor temporada futbolística: Segurament els anys de Cadet i Juvenil a Divisió d’Honor.

Equip de futbol preferit: El Barça.

Un ídol: De petit m’agradava molt Maldini i actualment, encara que sigui del Madrid, Varane m’encanta.

Un equip de Tercera amb el qual et faci especial il·lusió jugar-hi: No en tinc cap. Vam pujar amb el Cornellà i ja no en tinc cap de preferit.

Grans aspirants al playoff d'ascens: Jo posaria els típics de sempre: Europa, Prat... però tampoc descartaria a Rubí ni a la Pobla de Mafumet.

Com ha estat la presa de contacte amb l'equip: Doncs molt bé, la veritat és que estic molt content. Hi ha molt bona actitud, l’entrenador és nou, però el grup s’hi ha adaptat molt bé i el vestuari és espectacular.

Objectius del Manlleu per aquesta temporada: Tothom parla de mantenir-se, però jo vinc de fer dos play-off i en vull fer un altre. No hi ha més.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada