Blogger Widgets RESULTATS JORNADA 36: Europa 3-0 Manlleu / Peralada 1-2 Santfeliuenc / Vilafranca 1-2 Castelldefels / Ascó 1-0 Gavà / Muntanyesa 2-3 Cerdanyola / Pobla Mafumet 3-0 Vilassar Mar / Rubí 0-0 Martinenc / Figueres 1-1 Palamós / Sabadell B 2-1 Masnou / Prat 1-0 Terrassa

dijous, 21 d’agost del 2014

TARGETA DE PRESENTACIÓ (8)

Durant els propers dies anirem penjant uns tests realizats a les noves incorporacions del primer equip de l'AEC Manlleu. Volem apropar-vos les noves cares de l'equip, un total d'onze, perquè els pugueu conèixer millor.
El primer en passar per l'entrevista va ser Pol Coll. Recupereu-la aquí.
El segon entrevistat va ser Jordi Aumatell. Recupereu-la aquí.
El tercer entrevistat va ser Martí Soler. Recupereu-la aquí.
El quart entrevistat va ser David Payán. Recupereu-la aquí.
El cinquè entrevistat va ser Fran Pérez. Recupereu-la aquí.
El sisè entrevistat va ser Jandro. Recupereu-la aquí.
El setè entrevistat va ser Raul Garcia. Recupereu-la aquí.
Avui us portem una nova entrega. El jugador és...

Viu el Manlleu

Nom: Edu Rabell

Natural de: Barcelona.

Procedència: Viladecans.

Posició: Actualment sóc lateral. Vaig començar de pivot defensiu. Més tard, al ser ràpid, em van posar a la banda d’extrem. I en un partit contra la Gramenet, que mai oblidaré, faltaven els dos laterals i em va tocar posar-m’hi. Em va sortir un molt bon partit i ja m’hi he quedat.

Definició: Sóc un jugador de força, molt intens, de bregar. Amb la pilota als peus m’agrada pujar per la banda i tenir molt recorregut.

Sobrenom: No en tinc cap.

Trajectòria futbolística: Vaig començar a l’escola del Barça. Després al Barça Condal, L’Hospitalet i el Cornellà, on vaig estar 6 anys fins a juvenil. D’amateur vaig jugar l’any passat a Viladecans i ara aquí.

El millor partit que recordis: Com a equip, recordo unes semifinals de Copa Catalunya contra l’Espanyol, quan era juvenil. Vam perdre a casa 1-3 i ens donaven per morts quan vam anar allà. I ens vam plantar allà i vam guanyar 0-3.

El millor gol que hagis fet: No acostumo a fer-ne masses jo. L’any passat vaig fer-ne un contra l’Andorra i hi tinc un bon record, però no sol ser gaire habitual.

El millor moment que has viscut en la teva carrera: Quan era Cadet A a Cornellà. Encara ets un nen i tens aquella il·lusió per jugar. A més va ser una bona temporada i guardo molts amics i records d’aquell equip.

I el pitjor moment: El meu últim any de juvenil quan em vaig trencar contra l’Espanyol.

El jugador amb més qualitat el qual hagis compartit vestidor: Hugo Fernández. Que va fitxar pel Blackburn Rovers durant el futbol base i aquest any ha tornat.

Amb quin jugador guardes més bon record com a caràcter: Del cadet que he comentat abans, un company que es diu Àlex Troncoso.

La teva millor temporada futbolística: La de Cadet A o la de l’any passat a Viladecans, encara que vaig arribar només a mitjans de temporada perquè em vaig lesionar.

Equip de futbol preferit: El Barça.

Un ídol: És contradictori, però sempre m’ha agradat Zidane.

Un equip de Tercera amb el qual et faci especial il·lusió jugar-hi: El Martinenc. Hi tinc uns quants excompanys.

Grans aspirants al playoff d'ascens: Europa, Figueres, Ascó... Tots aquests han fet grans equips.

Com ha estat la presa de contacte amb l'equip: Molt bé, em trobo molt a gust. És molt diferent a tot el que he viscut, aquest és un club molt més de poble, però realment molt bé.

Objectius del Manlleu per aquesta temporada: L’objectiu és agafar punts ràpidament per aconseguir la salvació i a partir d’aquí, tot el que vingui estarà bé.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada