Blogger Widgets RESULTATS JORNADA 36: Europa 3-0 Manlleu / Peralada 1-2 Santfeliuenc / Vilafranca 1-2 Castelldefels / Ascó 1-0 Gavà / Muntanyesa 2-3 Cerdanyola / Pobla Mafumet 3-0 Vilassar Mar / Rubí 0-0 Martinenc / Figueres 1-1 Palamós / Sabadell B 2-1 Masnou / Prat 1-0 Terrassa

dilluns, 18 d’agost del 2014

TARGETA DE PRESENTACIÓ (6)

Durant els propers dies anirem penjant uns tests realizats a les noves incorporacions del primer equip de l'AEC Manlleu. Volem apropar-vos les noves cares de l'equip, un total d'onze, perquè els pugueu conèixer millor.
El primer en passar per l'entrevista va ser Pol Coll. Recupereu-la aquí.
El segon entrevistat va ser Jordi Aumatell. Recupereu-la aquí.
El tercer entrevistat va ser Martí Soler. Recupereu-la aquí.
El quart entrevistat va ser David Payán. Recupereu-la aquí.
El cinquè entrevistat va ser Fran Pérez. Recupereu-la aquí.
Avui us portem una nova entrega. El jugador és...

Viu el Manlleu


Nom: Alejandro Serrano, “Jandro”.

Natural de: Granollers

Procedència: EC Granollers

Posició: Normalment he jugat tota la vida de mig ofensiu, tot i que en els últims anys estic tirant més cap enrere, de mig defensiu. Però bé, penso que puc jugar en totes les posicions del mig del camp.

Definició: Penso que sóc un jugador força ofensiu, que m’agrada organitzar el joc en atac. En els últims anys, m’he hagut d’esforçar més defensivament i crec que és una faceta en la que he millorat bastant. En aquest sentit sóc un jugador força compensat.

Sobrenom: No en tinc cap.

Trajectòria futbolística: Vaig començar al Granollers fins a infantil. Després vaig passar per la Fundació Sánchez Llibre i d’allà vaig marxar a la Damm. De la Damm al juvenil del Mataró i d’allà ja cap a Granollers on he jugat totes les temporades d’amateur.

El millor partit que recordis: El més maco segurament va ser de juvenil, contra el Barça, que vam jugar al Mini Estadi.

El millor gol que hagis fet: No sóc un jugador que en marqui gaires, però probablement un de l’any passat. Vaig marcar un gol des de força lluny, gairebé des del mig del camp, i amb la cama esquerra que no és la bona. Em va sortir un xut molt bo que va entrar per l’escaire. Crec que va ser contra el Vic, si no recordo malament.

El millor moment que has viscut en la teva carrera: En el meu primer any d’amateur, a Granollers, ho va haver un partit a Perelada en el que depeníem molt de puntuar per salvar-nos i el vam treure.

I el pitjor moment: Quan em van fer fora de la Damm, a juvenil de segon any. Mai és agradable que et facin fora d’un club.  

El jugador amb més qualitat el qual hagis compartit vestidor: Àlex Gil, un company del Granollers. En quant a qualitat, no he jugat amb algú millor que ell.

Amb quin jugador guardes més bon record com a caràcter: Carlos Ceballos, amb qui vaig coincidir a la Fundació Sánchez Llibre. Queda molt lluny, però és un company amb el que vaig viure moltes experiències i encara mantenim el contacte.

La teva millor temporada futbolística: Penso que la passada. Possiblement gràcies a aquesta temporada sóc ara aquí.

Equip de futbol preferit: El Barça.

Un ídol: Va ser Ronaldinho en el seu dia, i de fet ho segueix sent. La seva màgia era increïble.

Un equip de Tercera amb el qual et faci especial il·lusió jugar-hi: Al ser nou a la categoria tampoc conec massa tots els equips, però suposo que anar a camps com el del Terrassa sempre agrada.

Grans aspirants al playoff d'ascens: La resposta imagino que serà la mateixa que la de tothom: Segons el pressupost dels equips. Per això imagino que Europa, Prat, Ascó...

Com ha estat la presa de contacte amb l'equip: La veritat és que molt millor del que pensava. Tan a dins del camp com al vestidor penso que m’he adaptat molt bé. Al ser moltes cares noves ens hem hagut d’anar adaptant tots i estem formant un gran grup.


Objectius del Manlleu per aquesta temporada: S’ha deixat força clar des del principi que el principal és salvar-nos el més aviat possible. I a partir d’aquí no limitar-nos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada