Blogger Widgets RESULTATS JORNADA 36: Europa 3-0 Manlleu / Peralada 1-2 Santfeliuenc / Vilafranca 1-2 Castelldefels / Ascó 1-0 Gavà / Muntanyesa 2-3 Cerdanyola / Pobla Mafumet 3-0 Vilassar Mar / Rubí 0-0 Martinenc / Figueres 1-1 Palamós / Sabadell B 2-1 Masnou / Prat 1-0 Terrassa

dimecres, 30 de juliol del 2014

TARGETA DE PRESENTACIÓ (2)

Durant els propers dies anirem penjant uns tests realizats a les noves incorporacions del primer equip de l'AEC Manlleu. Volem apropar-vos les noves cares de l'equip, un total d'onze, perquè els pugueu conèixer millor.
El primer en passar per l'entrevista va ser Pol Coll. Recupereu-la aquí.
Avui us portem la segona entrega. El jugador és...



Nom: Jordi Aumatell

Data de naixement: 28 / 06 / 1991

Natural de: Manlleu

Procedència: Unió Esportiva Llagostera

Posició: On em sento millor és a la mitja punta perquè m'agrada crear joc, donar passades amb profunditat, ajudar al punta i de tant en tant marcar algun gol.

Definició: Intento treballar al màxim possible en defensa, i en atac miro de construir joc, donar últimes passades i marcar algun gol.

Sobrenom: No. 

Trajectòria futbolística: Vaig començar al Manlleu de prebenjamí i en Aleví vaig anar al Riuprimer. En etapa juvenil vaig tornar a Manlleu passant dos anys pel primer equip. Després vaig fitxar pel Llagostera on hi vaig estar una temporada i mitja. Els últims sis mesos vaig anar cedit al Girona 'B'.

El millor partit que recordis: El millor va ser al camp del Vic, que amb el Manlleu vam guanyar 0 a 4. A més ens va donar la possibilitat de fer el playoff d'ascens.

El millor gol que hagis fet: Segurament també el que vaig fer en aquell partit al camp del Vic (0 a 4). També destaco el fet de poder jugar a Mestalla davant el València amb el Llagostera, en copa del rei.

El millor moment que has viscut en la teva carrera: El playoff amb el Manlleu. El partit a Las Palmas de Gran Canària va ser molt especial.

I el pitjor moment: Amb el Llagostera em vaig lesionar al lligament intern del genoll. També el partit que vam perdre amb el Vic al Municipal d'Esports (2 a 4).

El jugador amb més qualitat el qual hagis compartit vestidor: En Pitu Comadevall (Llagostera). Havia estat en categories inferiors al Barça i va arribar a debutar amb Rijkaard. Té molta qualitat.

Amb quin jugador guardes més bon record com a caràcter:  Potser em quedo amb en Gerard Puigoriol 'Putxi', aquí a Manlleu.

La teva millor temporada futbolística: El segon any a Manlleu. M'ho vaig passar molt bé jugant, vaig fer gols i vaig jugar amb en Planagumà.

Equip de futbol preferit: El Barça.

Un ídol: En Messi.

Un equip de Tercera amb el qual et faci especial il·lusió jugar-hi: Per la plantilla que estan configurant, el Figueres.

Grans aspirants al playoff d'ascens: Sembla que el Figueres ha d'anar molt fort i aleshores hi haurà l'Europa o fins i tot la Montanyesa encara que se'ls hagi desmuntat una mica l'equip.

Com ha estat la presa de contacte amb l'equip: M'agrada molt l'equip pel que ens vol transmetre el míster. Vol lluitar, força i a part també busca molt toc, qualitat i joc interior.

Objectius del Manlleu per aquesta temporada: Primer de tot l'objectiu principal és salvar-nos com més aviat millor i a partir d'aquí, somniar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada